Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень
АНГЛОМОВНИЙ НАУКОВИЙ ТА ПСЕВДОНАУКОВИЙ ДИСКУРСИ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА РОЗМЕЖУВАННЯ | |
Анастасія БАЛАЦЬКА |
(НЕ)НАДІЙНІСТЬ НАРАЦІЇ ЯК ТИП ОПОВІДІ | |
Ольга БІЛИНСЬКА, Лариса ДОВБЕНКО |
КОНЦЕПТ "ОСВІТЯНИН" ЯК ФРАГМЕНТ КОНЦЕПТОСФЕРИ "ОСВІТА" У ЛІНГВОКУЛЬТУРІ НОСІЇВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | |
Ірина БОДНАР |
ПРОВІДНІ ВИМОГИ ДО ТЕРМІНА ГАЛУЗЕЙ КОСМЕТОЛОГІЇ ТА ЕСТЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
Ірина БОЙКО |
ТАКСОНОМІЯ КОГНІТИВНОЇ ТРАНСЛЯТОЛОГІЇ: ЗАРУБІЖИЙ ДОСВІД | |
Валентина БОРЩОВЕЦЬКА |
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕРМІНОКОНЦЕПТІВ ПРОФІЛЬНОГО ДИСКУРСУ | |
Олена БРОНА |
Ефективні методики викладання іноземних мов у вищій і середній школі
РІЗНОВИДИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК НЕПРОФІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | |
Оксана БІГИЧ |
Особливості викладання іноземних мов за професійним спрямуванням
АНГЛІЙСЬКА МОВА В АВІАЦІЙНОМУ ВНЗ: НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА, ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА МАЙБУТНЬОЇ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | |
Лілія БАРАНОВСЬКА |
Філософський, соціологічний та культурологічний виміри ефективних моделей спілкування
ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ | |
Олена БЄЛЯЄВА |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.