Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень
| LITERARY TEXT INTERPRETATION IN THE COGNITIVE DIMENSION | |
| Svitlana CHUGU |
| PECULIARITIES OF TRANSLATION OF IDIOMS | |
| Lesia KINASH |
| PHRASEOLOGICAL UNITS WITH A COMPONENT ON DESIGNATION OF PERSON’S MENTAL CONDITION IN THE MODERN GERMAN LANGUAGE: IDEOGRAPHIC ASPECT | |
| Inna OBIKHOD |
| STYLISTIC FEATURES OF BUSINESS ENGLISH IN ECONOMIC ARTICLES | |
| Yulia SNYEDA |
| THE GENRE OF ANONYMOUS PEER REVIEW: STRUCTURE AND LANGUAGE | |
| Tatyana YAKHONTOVA |
| ALLUSION AS A MULTIDISCIPLINARY OBJECT | |
| Oksana YAREMA |
| НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ПЕРЕКЛАД В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ | |
| Вікторія АРТЮХ |
| АНГЛОМОВНИЙ НАУКОВИЙ ТА ПСЕВДОНАУКОВИЙ ДИСКУРСИ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА РОЗМЕЖУВАННЯ | |
| Анастасія БАЛАЦЬКА |
| (НЕ)НАДІЙНІСТЬ НАРАЦІЇ ЯК ТИП ОПОВІДІ | |
| Ольга БІЛИНСЬКА, Лариса ДОВБЕНКО |
| КОНЦЕПТ "ОСВІТЯНИН" ЯК ФРАГМЕНТ КОНЦЕПТОСФЕРИ "ОСВІТА" У ЛІНГВОКУЛЬТУРІ НОСІЇВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | |
| Ірина БОДНАР |
| ПРОВІДНІ ВИМОГИ ДО ТЕРМІНА ГАЛУЗЕЙ КОСМЕТОЛОГІЇ ТА ЕСТЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| Ірина БОЙКО |
| ТАКСОНОМІЯ КОГНІТИВНОЇ ТРАНСЛЯТОЛОГІЇ: ЗАРУБІЖИЙ ДОСВІД | |
| Валентина БОРЩОВЕЦЬКА |
| МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕРМІНОКОНЦЕПТІВ ПРОФІЛЬНОГО ДИСКУРСУ | |
| Олена БРОНА |
| ПCИХОЛОГІЧНИЙ ТЕКСТ ЯК ВЕРБАЛІЗОВАНА ФОРМА РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ СМИСЛУ | |
| Ольвія ВИСОЦЬКА |
| КОНФЛІКТНІ ПАРАМЕТРИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ ЗВИНУВАЧЕННЯ/ВИПРАВДАННЯ | |
| Лілія ГЕРАСИМІВ |
| КОНЦЕПТУАЛЬНІ МЕТАФОРИ КІЛЬКОСТІ ТА ЯКОСТІ В АНГЛОМОВНОМУ МАС-МЕДІЙНОМУ ДИСКУРСІ | |
| Наталія ГОШИЛИК |
| НАНОСЕМИ ‒ СМИСЛОТВІРНИЙ КОМПОНЕНТ ЗНАЧЕННЯ | |
| Роман ДУДОК |
| ІНТЕРАКЦІОНАЛЬНА ЛІНГВІСТИКА У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ | |
| Христина ДЯКІВ |
| РОЛЬ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ У ДІАЛОГІЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМІЧНОГО ІДІОДИСКУРСУ Д. БАРРІ | |
| Ольга КУЗНЄЦОВА |
| НАУКОВО-ПОПУЛЯРНИЙ ТЕКСТ: СИНТАКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ | |
| Ірина ПАВЛЮК |
| ІКОНІЧНІ ЗНАКИ-ОБРАЗИ В РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ОПОЗИЦІЇ "ЖИТТЯ–СМЕРТЬ" В ГОТИЧНІЙ КАРТИНІ СВІТУ | |
| Олександра ПРИХОДЧЕНКО |
| ГЕНДЕРНА СПЕЦИФІКА СТРАТЕГІЙ І ТАКТИК МОВЛЕННЄВОЇ КОМУНІКАЦІЇ | |
| Ганна ПРИХОДЬКО |
| МОДЕЛИРОВАНИЕ КОМПОЗИЦИИ ТЕКСТОВ АНГЛОЯЗЫЧНЫХ НОВОСТЕЙ: РОЛЬ ПЕРЦЕПТИВНЫХ СХЕМ | |
| Сергей ПОТАПЕНКО |
| ПРОБЛЕМИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ТЕРМІНІВ ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ | |
| Мар'яна САЛАМАХА |
| VISUAL COMMUNICATION: CORRELATION BETWEEN FORM AND CONTENT | |
| Зоряна ЯЦІВ |
Ефективні методики викладання іноземних мов у вищій і середній школі
| CRITICAL THINKING IN ENGLISH CLASSROOMS | |
| Tetyana BASIUK, Oksana DUNETS, Khrystyna KUDRYNSKA |
| ACTIVE AND INTERECTIVE METHODS IN TEACHING | |
| Oleksandra BONDARENKO |
| INNOVATIVE METHODS IN TEACHING SPEAKIING | |
| Julia DATSKO |
| APHORISTIC QUOTATIONS IN EFL: WHERE TO LOOK FOR MUSE? | |
| Nataliya DYACHUK |
| EFFECTIVE APPROACHES TO TEACHING LISTENING | |
| Liubov MYKHAILIUK |
| SOME METHODS OF LEARNING FOREIGN LANGUAGES | |
| Olha SHUMSKA |
| РІЗНОВИДИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК НЕПРОФІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | |
| Оксана БІГИЧ |
| ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ | |
| Ірина ВЛАСЮК |
| ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ ЯК ЕФЕКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | |
| Роксолана КОЗУБ |
| МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК ТА СТРАТЕГІЙ ОВОЛОДІННЯ АНГЛОМОВНИМ ЛЕКСИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ | |
| Андрій КОТЛОВСЬКИЙ |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСКУРСИВНОЇ МЕТОДИКИ У ПРАКТИКУ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ | |
| Ольга КУЛЬЧИЦЬКА |
| ОСНОВНІ КОМУНІКАТИВНІ СИТУАЦІЇ ТА ЖАНРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ФАХІВЦІВ БОЙОВОГО ТА ОПЕРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | |
| Анжеліка ЛЮБАС |
| ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ | |
| Марта МАЛЬСЬКА, Наталя МИКИТЕНКО |
| ОГЛЯД НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ ІНШОМОВНОЮ ЛЕКСИКОЮ | |
| Лілія МОРСЬКА |
| ВИКОРИСТАННЯ РЕЦЕПТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УЧБОВОМУ ПРОЦЕСІ | |
| Галина СЕМЕН |
| СТРАТЕГІЇ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | |
| Ірина СЕМЕРЯК |
| СУЧАСНА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ | |
| Ірина ФРЕГЕР |
| ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ – ОДИН ІЗ ВИКЛИКІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | |
| Оксана ХОМИШАК |
| МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЯК ОДНА З ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ОСНОВ УСПІШНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ | |
| Ірина ЧОРНА |
| СВІДОМО-КОНТРАСТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇ | |
| Валентина ШЕПІТЧАК |
Особливості викладання іноземних мов за професійним спрямуванням
| FORMATIVE VERSUS SUMMATIVE ASSESSMENT IN TEACHING ACADEMIC WRITING | |
| Mariya KOZOLUP, Nataliya SKIBA |
| LANGAUAGE ASSESMENT FOR EFFECTIVE LEARNING | |
| Iryna KRIBA |
| ESP TEACHER PREPARATION: KEY FEATURES OF PROFESSIONAL IMPROVEMENT | |
| Olha PATIYEVYCH, Oksana TYNKALIUK |
| EIN NEUES LEHRBUCH FÜR GERMANISTIKSTUDENTEN | |
| Wolodymyr SULYM, Lyubov VITALISH, Jurij TEREBUSCHKO |
| АНГЛІЙСЬКА МОВА В АВІАЦІЙНОМУ ВНЗ: НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА, ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА МАЙБУТНЬОЇ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | |
| Лілія БАРАНОВСЬКА |
| АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ | |
| Ольга ВИННИК, Лариса СОЛОГУБ |
| РЕАЛІЗАЦІЯ НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ НА РІВНІ «МАГІСТР» У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА | |
| Зоряна ЖОВНІРУК, Галина ІСАЄВА |
| МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМОЗНАВСТВА | |
| Наталія ІВАСІВ |
| ВНУТРІШНЬОЦИКЛОВА ІНТЕГРАЦІЯ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН | |
| Ірина ПАСТИРСЬКА |
| КОМПЕТЕНТНІСТИЙ ПІДХІД У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ | |
| Олена ПИСАРЕВСЬКА |
| ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ | |
| Наталя ПЛАХТИНА |
| ОКРЕМІ АСПЕКТИ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ | |
| Наталія РУБЕЛЬ, Олена ОЛЕНЮК |
| КОМПЛЕКСНЕ ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ТА МЕТАКОГНІТИВНИХ СТРАТЕГІЙ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ | |
| Ірина СІМКОВА |
Філософський, соціологічний та культурологічний виміри ефективних моделей спілкування
| EFFECTS OF PSYCHOLOGICAL DETERMINANTS ON IMPULSE BUYING TENDENCIES | |
| Isaac DESTA |
| ANALOGICAL IMAGINATION: VISUALIZING GLOBAL SOLIDARITY | |
| Dianne BARLAS |
| ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ | |
| Олена БЄЛЯЄВА |
| ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ СІМ’ЯМ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ | |
| Наталія ВОЛОДАРСЬКА |
| ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ | |
| Тетяна ГОРПІНІЧ |
| ЛІТЕРАТУРНІ СПРОБИ НАЛАГОДЖЕННЯ СПІЛКУВАННЯ З ПРИРОДОЮ: ПОГЛЯД ЕКОКРИТИКА | |
| Ольга ДОВБУШ |
Технології і комунікація
| USING MULTIMEDIA TECHNOLOGY IN TEACHING AND LEARNING A FOREIGN LANGUAGE | |
| Ruslana KOMAR, Iryna MYKYTKA |
| ŚRODOWISKO SŁOWA I ŚRODOWISKO OBRAZU WE WSPÓŁCZESNEJ KOMUNIKACJI MASOWEJ | |
| Piotr T. NOWAKOWSKI |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.